neopallet logo مشاوره
8

بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی + (امکان سفارش و خرید)

سحرخدیوی

شاید شما در مورد ویژگی‌های پالت پرسی زیاد شنیده باشید و برای خرید پالت، دنبال بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی می‌گردید. شاید هم قبلا از پالت چوبی پرسی استفاده کرده باشید اما خبر نداشته باشید که برترین تولید کننده پالت پرسی چوبی کدام شرکت است. باید یادآوری کنیم اگر شغل شما در حوزه حمل‌ونقل و انبارداری است یا به هر صورت با پالت سروکار دارید، بهتر است با برترین عرضه‌کنندگان معتبر پالت آشنا باشید تا زمانی که نیاز به پالت داشتید، بتوانید آن را به راحتی تهیه کنید.

در ضمن شما باید بدانید بهترین عرضه کننده پالت، چه ویژگی‌هایی دارد تا افراد سودجو، اطلاعات غلط به شما ندهند و در زمان خرید پالت پرسی، شما را به اشتباه نیندازند. به همین منظور توصیه می‌کنیم این مقاله از نئوپالت که برترین تولید کننده پالت چوبی پرسی است را تا انتها بخوانید تا اطلاعات شما در این زمینه تکمیل شود.

بهترین عرضه کننده پالت چوبی پرسی، چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به اینکه این روزها، فروشندگان زیادی ادعا می‌کنند بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی هستند، لازم می‌دانیم در ادامه، مشخصات یک تولید کننده برجسته را در اختیار شما قرار دهیم تا توسط افراد فرصت‌طلب، گمراه نشوید.

  1. داشتن دانش فنی روز: در دنیای مدرن، اگر دانش فنی شما به‌روز نباشد، قطعا نمی‌توانید بهترین محصولات را تولید و به بازار عرضه کنید. یکی از مزایای مهم در دنیای رقابتی امروز، این است که شما چند قدم از رقبای خود جلوتر باشید. این موضوع هم محقق نمی‌شود مگر اینکه یک تولید کننده، با دانش روز و آخرین دستاوردهای علمی در آن حوزه، آشنا باشد تا بتواند محصولی نوین و کارآمد تولید کند.
  2. بهره گرفتن از پرسنل متخصص: اگر یک سازنده پالت بخواهد بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی بشود، باید از نیروهای مجرب و حرفه‌ای بهره بگیرد. داشتن پرسنل باتجربه و دارای قابلیت‌های خاص، از جمله عواملی است که در موفقیت یک شرکت، نقش موثری دارد. به همین دلیل برترین شدن در هر حوزه، نیاز به نیروی انسانی کارآمد و پویا دارد. متخصصان و پرسنل نئوپالت همگی این ویژگی را دارا هستند.
  3. استفاده از ماشین‌آلات و دستگاه‌های جدید و مناسب: از دیگر مشخصات برترین تولید کننده پالت پرسی چوبی، بهره گرفتن از ماشین‌آلات روز دنیا و دستگاه‌هایی است که با آخرین تکنولوژی ساخته شده‌اند. به همین دلیل این ماشین‌آلات می‌توانند محصولاتی تولید کنند که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی باکیفیت هستند. استفاده از دستگاه‌های مدرن و به روز نئوپالت گواه همین امر است.
  4. تعهد به اخلاقیات و حس مسئولیت در قبال مشتریان: اگر برای یک تولیدکننده پالت، تمام موارد بالا برقرار باشد اما آن سازمان متعهد به اخلاقیات نباشد و در برابر مشتریان خود، مسئولیتی احساس نکند، نمی‌تواند بهترین فروشنده پالت چوبی پرسی شود. چراکه به طور مثال بهره گرفتن از مواد مرغوب، متعهد ماندن به زمان تحویل سفارش به مشتری، رعایت استانداردها و مواردی از این دست، نیاز به داشتن وجدان کاری بالا و پایبندی به اخلاقیات است. تیم فروش نئوپالت از ابتدا تا انتهای مراحل خرید و حتی در زمان استفاده از پالت پرسی، همراه و دلسوز شماست.
  5. عرضه محصولات با قیمت قابل رقابت: با توجه به اینکه در بازار، تولیدکنندگان متعددی برای پالت وجود دارند، بهترین فروشنده پالت چوبی پرسی شرکتی خواهد بود که قیمت قابل رقابتی برای محصولات خود در نظر بگیرد. چراکه در کنار کیفیت مناسب، قیمت منطقی نیز برای مصرف‌کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پالت‌های پرسی از پالت‌های چوبی و حتی از پالت‌های پلاستیکی هم ارزان‌تر تمام خواهند شد. در نتیجه در سال‌های اخیر، بسیاری از سازمان‌ها پالت‌های قبلی خود را با پالت‌های پرسی نئوپالت جایگزین کرده‌اند. زیرا بهترین جایگزین پالت چوبی و پلاستیکی همین پالت‌های پرسی هستند.

نئوپالت برترین تولید کننده پالت پرسی چوبی در ایران

حال که با مهم‌ترین خصوصیات یک تولید کننده برتر پالت پرسی چوبی آشنا شدید، باید بدانید شرکت نئوپالت، به کلیه اصول و موازین ذکر شده در بالا پایبند است و کارکنان خود را هم به رعایت هرچه بیشتر این اصول ترغیب می‌کند. به همین دلیل است که این شرکت که اولین تولید کننده پالت پرسی در کشور است، جزء بهترین فروشندگان پالت چوبی پرسی شناخته شده است.

بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی
شرکت نئو پالت که بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی در ایران است، خط تولیدی با تکنولوژی روز و بهترین ماشین‌آلات در اختیار دارد.

به علاوه محصولات این شرکت هم ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنها را از سایر پالت‌ها متمایز می‌سازد. در ادامه به بررسی این امتیازات خواهیم پرداخت تا بدانید چرا پالت‌های ارائه شده توسط بهترین عرضه کننده پالت چوبی پرسی، این همه طرفدار دارند.

ویژگی‌های پالت پرسی نیوپالت

برخی از ویژگی‌هایی که پالت چوبی پرسی نئوپالت را از سایر پالت‌ها با برندهای دیگر متمایز می‌سازد، عبارتند از:

سازگاری با محیط زیست

پالت‌های چوبی پرسی، از چوب‌های بازیافتی یا شاخه‌های هرس شده درختان ساخته می‌شوند. به همین علت، هیچ درختی برای ساخت و تولید این پالت‌ها، قطع نمی‌شود. در ضمن این پالت‌ها پس از سال‌ها استفاده، اگر خراب یا شکسته شوند، به راحتی به طبیعت باز خواهند گشت. در نتیجه با محیط زیست کاملا سازگار هستند.

کیفیت مشابه با تولید کنندگان مطرح خارجی

با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه و اینکه شرکت نئوپالت برای ساخت محصولات خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند، محصولات این شرکت با محصولات مشابهی که توسط برترین تولید کننده پالت چوبی پرسی در خارج از کشور تولید می‌شوند، هم‌طراز هستند. به همین علت در سال‌های اخیر، بسیاری از سازمان‌هایی که قبلا از خارج از کشور پالت پرسی وارد می‌کردند، پالت‌های خود را به شرکت نئو پالت سفارش می‌دهند.

مناسب بودن برای صادرات

برخلاف پالت‌های چوبی، این پالت برای صادرات نیازی به گندزدایی یا انجام عملیات حرارتی ندارد. به همین دلیل تنها لازم است بار روی پالت بسته‌بندی شود و به خارج از کشور ارسال شود. این موضوع باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شرکت‌های صادرکننده خواهد شد.

برای اینکه بدانید بهترین پالت برای صادرات، چه پالتی است، این مقاله را بخوانید: ویژگی پالت صادراتی چیست؟

قابلیت سفارشی سازی

شاید محصول شما یا بسته‌بندی آن به شکلی باشد که روی پالت‌های پرسی با اندازه استاندارد پالت، قابل بارگیری نباشد. به همین دلیل باید پالتی با ابعاد سفارشی برای محصولات شما ساخته شود. گاهی هم به هر دلیل (از جمله قابل شناسایی بودن محصولات در انبار)، لازم است پالت‌های شما رنگی متفاوت داشته باشند. بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی، فکر همه چیز را کرده و در هر دو حالت، امکان سفارشی سازی پالت توسط شرکت نئوپالت وجود خواهد داشت.

بهترین فروشنده پالت چوبی پرسی
شرکت نئوپالت به عنوان معتبرترین سازنده پالت چوبی پرسی، به نیازهای مشتریان خود مبنی بر سفارشی‌سازی پالت احترام می‌گذارد و آنها را برآورده می‌کند.

دوام بالا

محصولات بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی، از مرغوب‌ترین مواد اولیه به دست می‌آیند. در نتیجه از دوام بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل هم اقتصادی‌تر از محصولات مشابه خود به شمار می‌روند. در ضمن این محصولات در برابر ضربه، رطوبت، گرما، سرما و سایر شرایط نامناسب، مقاوم‌تر از پالت‌های چوبی یا پلاستیکی هستند. عمر مفید پالت پرسی بالاست البته در صورتی که روش‌های نگهداری پالت به درستی رعایت شود. به همین دلیل نظر مشتریان را در اقصی نقاط ایران به خود جلب کرده‌اند.

بارگیری و حمل آسان

خوبی این پالت‌ها این است که طراحی و ساختاری دارند که به راحتی با جک پالت و لیفتراک قابل حمل و جابجایی هستند. به همین دلیل نیازی نیست برای حمل آنها، تجهیزات ویژه‌ای تهیه شود.

برای آشنایی با سایر ویژگی‌های خاص پالت پرسی، این مقاله را هم بخوانید: پالت پرسی یا پرس وود چیست؟ [12 ویژگی عالی پالت پرسی چوبی]

بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی
شرکت نئوپالت به عنوان بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی، پالت‌هایی تولید می‌کند که قابل ذخیره‌سازی به صورت تودرتو هستند. به همین دلیل فضای زیادی از انبار را اشغال نمی‌کنند.

نحوه خرید پالت پرسی از بهترین تولید کننده پالت چوبی پرسی

همان‌گونه که اشاره شد، شرکت نیوپالت، اولین تولید کننده پالت پرسی در ایران است. به همین دلیل هم سعی کرده است فروش محصولاتش برای مشتریان، به ساده‌ترین شکل ممکن باشد. اگر شما تاکنون از این شرکت خریدی نداشته‌اید، باید بدانید تنها با یک تماس تلفنی، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و با دریافت آنها، تفاوت‌شان را با سایر پالت‌ها احساس کنید. برای خرید پالت چوبی پرسی همکاران ما تمام راهنمایی‌های لازم را خدمت شما ارائه می‌کنند.

در ضمن اگر هم در مورد محصولات شرکت نئوپالت که معتبرترین تولید کننده پالت پرسی چوبی در ایران است، سوالاتی دارید، می‌توانید با مشاوران این شرکت ارتباط تلفنی برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یگانه
10 ماه قبل

سلام و وقت به خیر
لطف می کنید بگید نئوپالت چه سایزهایی از پالت رو تولید می کنه؟ و اینکه ممکن هست پالت با سایز سفارشی هم تولید کنید؟

admin sadeghi
مدیر
پاسخ به  یگانه
10 ماه قبل

سلام وقت شما هم به خیر
در حال حاضر پالت 100 در 120
و پالت 110 در 130 تولید می کنیم که جز پالت های استاندارد در ایران و جهان هستند
فعلا امکان سفارشی سازی سایز رو نداریم اما در مورد سفارشی سازی رنگ و طرح می تونیم کمک کنیم.

تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است