neopallet logo مشاوره
3

بورس پالت کجاست؟[7 تا بهترین فروشنده پالت تهران و شهرستان]

سحرخدیوی

ما در این مقاله قصد داریم بورس پالت در تهران و شهرهای مختلف را به شما معرفی کنیم تا اگر برای سازمان خود دنبال پالت می‌گردید و از خود می‌پرسید از کجا پالت بخریم، بدانید پالت را باید از کجا تهیه کرد. پس با این مقاله از نئوپالت همراه باشید.

همان‌گونه که می‌دانید، پالت یک وسیله برای حمل‌ونقل انواع بار است. پالت کمک خواهد کرد که جابجایی بار با سرعت بیشتری انجام شود. در ضمن پالت، از بار روی خود محافظت می‌کند و آن را سالم به مقصد می‌رساند. به همین دلیل تمامی سازمان‌ها و کارخانه‌ها، بار خود را روی پالت بسته‌بندی و به مشتریان عرضه می‌کنند.

در ضمن پالت‌ها انواع مختلفی دارند که مهمترین آنها از نظر جنس، به پالت‌های پرسی، چوبی، پلاستیکی و فلزی دسته‌بندی می‌شوند. اینکه بدانید بورس هر نوع پالت کجاست و برای خرید پالت پرسی یا پالت چوبی به کجا مراجعه کنید، حتما به شما کمک خواهد کرد

بورس پالت پرسی نئوپالت

پالت پرسی یا همان پرس‌وود، پالتی است که از چوب‌های بازیافتی یا شاخه‌های هرس شده درختان تهیه می‌شود. به این صورت که این چوب‌ها خرد و خشک می‌شوند. سپس با یک چسب مخصوص ترکیب شده و داخل قالب ریخته می‌شوند. بعد هم طی یک فرآیند پخته شده و آماده استفاده می‌شوند. روی برخی از این پالت‌ها، یک لایه تور مخصوص کشیده می‌شود که مقاومت آنها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در ضمن پالت‌های پرسی یکپارچه هستند و در ساخت آنها هیچ میخ، بست یا پرچی به کار نمی‌رود.

این پالت‌ها نسبت به پالت‌های چوبی و پلاستیکی، قیمت بسیار مناسب‌تری دارند. در ضمن مقاومت و دوام بیشتری هم دارند و امکان ترک برداشتن و شکستن آنها خیلی کم است. به همین دلیل امروزه بسیاری از صنایع، در حال جایگزینی پالت‌های چوبی یا حتی پالت‌های پلاستیکی خود با پالت‌های پرسی هستند.

اگر می‌خواهید بورس پالت پرسی را بشناسید، باید بگوییم خوشبختانه این پالت در ایران تولید می‌شود و به راحتی قابل دستیابی است. شرکت نئوپالت، اولین تولیدکننده پالت‌های پرسی در ایران است. ما در این شرکت، تلاش می‌کنیم به صنایع مختلف کمک کنیم تا با استفاده از محصولات ما، عملکردشان را در بخش‌های لجستیک، حمل‌ونقل و انبارداری بهبود ببخشند. در واقع نئوپالت بورس تولید و عرضه پالت پرسی چوبی است.

بورس پالت
شرکت نئوپالت، شناخته شده‌ترین و معتبرترین تولیدکننده پالت پرسی در بورس پالت است.

پالت‌های پرسی تولید شده در نئوپالت از به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند. پس خرید پالت پرسی نئوپالت، امکان صادرات محصول به کشورهای آسیایی یا حتی اروپایی را برای شما فراهم می‌کند.

برای خرید پالت پرسی، می‌توانید به سایت نئوپالت مراجعه کنید. در ضمن اگر سوالی در مورد پالت‌های پرسی دارید، مشاوران ما از طریق تلفن، پاسخگوی شما خواهند بود. برای اینکه بدانید کدام پالت برای شما مناسب است این مقاله را هم مطالعه کنید: راهنمای خرید پالت برای صنایع مختلف

آدرس کارخانه نئوپالت

تلفن تماس شرکت نئوپالت: 02122334455

آدرس کارخانه نئوپالت: تهران – ورامین – قرچک – شهرک صنعتی قرچک – خیابان کوشش – خیابان اشتغال سوم

آدرس شرکت نئوپالت: تهران – زعفرانیه، بلوار بهزادی، پلاک ۳۵، طبقه دوم، واحد ۳ – گروه صنعتی کاریز

بورس پالت
در بورس پالت پرسی، تهیه پالت در انواع رنگ‌ها ممکن است. رنگ‌های مختلف پالت، کار انبارداران را در تشخیص محصولات مختلف یا دسته‌بندی آنها، راحت می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با پالت پرسی و سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، این مقاله را بخوانید: ویژگی پالت پرسی چوبی

بورس پالت چوبی در تهران و شهرستان

مراکز مختلفی برای فروش پالت چوبی نو و دست دوم در تهران و شهرهای مختلف ایران وجود دارد. البته توصیه می‌کنیم برای تهیه پالت چوبی، قبل از مراجعه به بورس پالت، به این موارد توجه کنید:

بورس پالت
پالت چوبی در ابعاد متفاوتی تولید می‌شود. بنابراین به ابعاد بسته‌بندی محصول خود دقت کنید تا در زمان مراجعه به بورس پالت، مناسب‌ترین اندازه پالت برای محصول‌تان را سفارش دهید.

مراکز خرید پالت چوبی در تهران و شهرهای دیگر

در تهران مناطق مختلفی به عنوان بورس پالت چوبی شناخته می‌شوند. خیلی از این فروشندگان پالت‌های دست دوم وارداتی را جمع‌آوری کرده و به فروش می‌رسانند. خیلی دیگر از فروشندگان پالت چوبی نیز خود تولید کننده انواع پالت‌های چوبی هستند. برای تهیه پالت چوبی، می‌توانید به بهترین فروشنده‌های این پالت‌ها مراجعه کنید. ما در ادامه، برخی از معتبرترین فروشندگان که در بورس پالت چوبی تهران شناخته شده هستند را به شما معرفی خواهیم کرد:

شرکت پالت چوبی

این شرکت در جاده قدیم قم، شورآباد واقع شده است. این مجموعه بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع پالت چوبی در خاورمیانه است. در ضمن این شرکت نیاز روزانه پالت برای کارخانه‌های صنایع دارویی، صنایع غذایی و صنایع پتروشیمی را تامین می‌کند.

آدرس شرکت پالت چوبی: تهران – جاده قدیم قم – شورآباد – خیابان شصت متری امام حسین(ع) –

تلفن‌های تماس شرکت پالت چوبی: ۰۹۱۹۶۱۲۰۷۵۵ و ۰۹۱۹۱۲۳۸۸۱۳ و ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰

شرکت راسا پالت

شرکت راسا پالت که تولید کننده پالت چوبی است در اصفهان واقع شده است و پالت‌های چوبی با مطلوب‌ترین مواد اولیه را می‌سازد. در ضمن امکان طراحی پالت و سفارشی‌سازی آن را هم دارد. این شرکت حتی پالت چوبی با چوب روسی هم تولید می‌کند.

آدرس شرکت راسا پالت: اصفهان

تلفن‌های تماس شرکت راسا پالت: ۰۹۱۲۵۴۹۲۷۳۸ – ۰۹۳۹۱۸۰۲۲۲۰

شرکت آذر پالت

شرکت آذر پالت هم در زمینه خرید پالت و فروش انواع پالت‌های چوبی فعال است. این مجموعه که در کرج قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پالت‌های چوبی در ایران است.

آدرس شرکت آذر پالت: کیلومتر ۲۵ جاده مخصوص تهران به کرج روبروی ایستگاه مترو اتمسفر  آذرپالت.

تلفن‌های تماس شرکت آذر پالت: ۰۲۶۳۶۱۲۱۳۴۰ – ۰۲۶۳۶۱۲۱۳۳۰

بورس خرید پالت پلاستیکی

اگر می‌خواهید برای سازمان خود پالت پلاستیکی تهیه کنید، باید بدانید که این محصول، انواع گوناگونی دارد. همچنین باید با کاربرد هر کدام، آشنا باشید. انواع پالت پلاستیکی به طور ویژه، در صنایع دارویی، بیمارستانی، شرکت‌های آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و غیره کاربرد دارد. چون جنس بهداشتی این نوع پالت، از تجمع مواد آلاینده و بیماری‌زا جلوگیری نموده و به راحتی با استفاده از مواد شوینده، قابل شستشو و ضدعفونی کردن است. لازم به ذکر است که این پالت هم مانند پالت پرسی، گزینه مناسبی برای صادرات است. چون بر خلاف پالت چوبی، قبل از ارسال به کشور مقصد، نیازی به گندزدایی ندارد.

بورس پالت
تولید پالت‌های پلاستیکی در جهان، عمری کمتر از ۱۰۰ سال دارد و جزء صنایع نسبتا جدید به حساب می‌آید.

مراکز خرید پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی هم بورس مخصوص به خود را دارد و تولیدکننده‌های مختلف به تولید و عرضه این محصول می‌پردازند. برای مراجعه به بورس پالت پلاستیکی، لازم است تولیدکنندگان یا فروشندگان برتر این نوع پالت را بشناسید که در ادامه چند تولیدکننده برتر پالت پلاستیکی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

شرکت تهران پلاست پارسیان

این شرکت در تهران واقع است و تولیدکننده انواع پالت پلاستیکی، باکس پالت پلاستیکی و سبدهای پلاستیکی است. پالت‌های پلاستیکی شرکت پلاست پارسیان از نظر سایز، رنگ و جنس، تنوع مناسبی دارند.

آدرس: تهران – میدان پونک.

تلفن تماس: ۴۶۰۱۴۴۵۹ – ۰۲

شرکت آذر پالت تولید کننده پالت پلاستیکی در کرج

این شرکت هم علاوه بر پالت‌های چوبی، در زمینه خرید و فروش انواع پالت‌های پلاستیکی فعالیت می‌کند. دفتر و فروشگاه مرکزی این شرکت در جاده مخصوص تهران به کرج قرار دارد.

شرکت پیشگامان فروشنده پالت پلاستیکی در اصفهان

این شرکت حدود ۱۳ سال است که با برند ایران پالت مرکزی در زمینه تولید پالت‌های پلاستیکی فعال است. در ضمن کارخانه اصلی این شرکت در استان اصفهان واقع شده است اما دو کارخانه دیگر در کرج و قزوین هم دارد.

آدرس: جاده فولاد مبارکه کیلومتر 10

تلفن تماس: ۰۹۱۲۷۲۳۳۴۹۱

کدام نوع پالت برای شرکت من مناسب تر است؟

برخی از مزایای پالت پرسی

خرید پالت پرسی تولید شده در کارخانه نئوپالت به دلیل قیمت رقابتی و عملکرد قابل اتکا، می‌تواند صنایع مختلف را در زمینه‌های لجستیک، انبارداری و حمل‌ونقل توانمندتر کند. به این ترتیب این صنایع خدمات مفیدتر و مطلوب‌تری به مشتریان خود عرضه خواهند کرد.

این پالت‌ها می‌توانند در حالت حرکت، تا ۱۸۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند. ظرفیت تحمل وزن این پالت‌ها هم در حالت ایستا (سکون) هم حدود ۴۵۰۰ کیلوگرم است. جالب است بدانید خود این پالت‌ها در سایز استاندارد، کمتر از ۲۲ کیلوگرم وزن دارند.

مزیت فوق‌العاده این پالت‌ها، در زمانی است که بار روی آنها خالی می‌شود. چراکه این پالت‌ها می‌توانند به صورت تودرتو در انبار نگهداری شوند. به همین دلیل در مقایسه با پالت‌هایی که از جنس پلاستیک یا چوب ساخته می‌شوند، فضای بسیار کمتری اشغال می‌کنند. این مزیت مورد توجه انبارداران قرار گرفته است. چون چالش کمبود فضای انبار را تا حدود زیادی حل کرده است.

شرکت نئوپالت به عنوان بورس پالت پرسی، برای ساخت این پالت‌ها محدودیتی ندارد. در واقع اگر محصول شما به صورتی باشد که لازم باشد اندازه پالت، طبق بسته‌بندی محصولات شما تغییر یابد، امکان تولید پالت پرسی در ابعاد مورد نظر شما وجود خواهد داشت. در ضمن شرکت نئوپالت این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که رنگ پالت را هم سفارشی‌سازی کنند. یعنی شما می‌توانید پالت را در رنگ یا رنگ‌های دلخواه خود سفارش دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است