neopallet logo مشاوره
2 8

خرید عمده پالت پرسی چوبی از نئوپالت

سحرخدیوی

یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان پالت، خریدن آن است. چراکه پالت مخصوصا از نوع چوبی، کالایی نیست که قیمت مشخصی داشته باشد. قیمت این محصول با بالا و پایین رفتن عرضه یا تقاضا و نیز با گران شدن مواد اولیه‌ای مانند چوب، تغییر می‌کند.

البته امروزه با فراگیر شدن استفاده از پالت پرسی، دغدغه‌های مشتریان پالت نیز اندکی کمتر شده است. چراکه بازار این نوع پالت، از ثبات بیشتری برخوردار است. اما اگر شما در زمان مناسبی پالت فروشی پیدا کنید و خرید عمده پالت پرسی را انجام دهید، به سازمان خود خدمت بزرگی کرده‌اید و این خرید سود زیادی برای سازمان شما به همراه خواهد داشت.

ما در این مقاله، در مورد مرکز پخش پالت پرسی و نحوه خرید عمده پالت پرسی صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گاهی درگیر خرید یا فروش عمده پالت می‌شوید، این مقاله از نئوپالت را از دست ندهید.

خرید عمده پالت پرسی چه مزایایی برای سازمان شما دارد؟

قبل از یافتن پالت فروشی، حتما شما با ویژگی‌های پالت پرسی آشنا و متوجه شده‌اید که استفاده از پالت پرسی، چه مزایایی برای شما خواهد داشت. اگر هم اطلاعات شما در این زمینه کامل نیست، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید: پالت پرسی یا پرس وود چیست؟

مزایای اصلی خرید عمده پالت پرسی به شرح زیر هستند:

۱. صرفه اقتصادی

شاید شما هم برای خرید پالت پرسی، سری به مرکز پخش پالت زده باشید تا قیمت‌ها و شرایط فروش عمده پالت را از فروشنده بپرسید. در این‌صورت حتما فروشنده برای شما توضیح داده است که خرید عمده پالت پرسی، نسبت به خرید جزئی آن، برای‌تان به صرفه تمام خواهد شد.

چون در زمان فروش عمده پالت، دست فروشنده برای تخفیف دادن باز خواهد بود. در نتیجه قیمت تمام‌شده پالت‌ها، چند درصد کمتر از قیمت فروش جزئی محاسبه می‌گردد و به این ترتیب، این خرید برای سازمان شما صرفه‌جویی اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

۲. حمل‌ونقل به صرفه

در زمان خرید عمده پالت پرسی، علاوه بر پرداخت قیمت کمتر برای خود پالت، شما می‌توانید پالت‌ها را یک‌جا حمل کنید. به این ترتیب هزینه حمل‌ونقل پالت‌ها به صرفه‌تر از زمانی در خواهد آمد که شما چند خرید جزئی داشته باشید.

علاوه بر این، پالت‌های پرسی سبک‌تر از پالت چوبی هستند و به صورت تودرتو قابل حمل هستند. در نتیجه تعداد بیشتری از آنها را می‌توان در یک زمان حمل کرد که خود این مورد، روی هزینه حمل پالت‌های پرسی، تاثیر کاهشی دارد.

در ضمن تخلیه با لیفتراک، جابجایی و هزینه‌های این‌چنینی نیز بر تعداد پالت تقسیم خواهد شد. در نتیجه در نهایت پروژه خرید پالت، با کمترین هزینه به پایان خواهد رسید.

خرید عمده پالت پرسی
خرید عمده پالت پرسی، باعث صرفه‌جویی چشم‌گیری در هزینه‌های حمل‌ونقل پالت‌ها می‌شود.

۳. سفارشی سازی پالت پرسی

ممکن است شما قصد سفارشی سازی پالت پرسی را هم داشته باشید. یعنی بخواهید پالت‌های شما، ابعادی غیر از ابعاد استاندارد پالت در شرکت سازنده داشته باشند. یا مثلا بخواهید پالت‌های شما در رنگ یا رنگ‌های خاصی تولید شوند.

این موارد سفارشی، غیر از هزینه‌های معمول فروش عمده پالت استاندارد، هزینه‌های جانبی دیگری هم برای تولیدکننده خواهد داشت. در نتیجه قیمت پالت‌ها برای خریدار نیز بالاتر خواهد رفت. پس چه بهتر که این تغییر قیمت، روی تعداد بیشتری از پالت‌ها سرشکن شود تا تغییر قیمت هر پالت پرسی، برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. یعنی در این موارد، بهتر است خرید عمده پالت پرسی را مد نظر قرار دهید.

۴. صادرات با حاشیه سود بالاتر

همچنین اگر قصد صادرات محصولات خود را دارید، باید بدانید که این پالت‌ها نیازی به گندزدایی پالت ندارند و بهترین گزینه برای صادرات به شمار می‌آیند. چراکه علاوه بر اقتصادی بودن این پالت‌ها نسبت به سایر پالت‌ها (مانند چوبی یا پلاستیکی)، لازم نیست شما هزینه‌ای برای گندزدایی یا عملیات حرارتی پرداخت کنید.

خرید عمده پالت پرسی
بافت پالت پرسی، نفوذناپذیر است و برای صادرات نیازی به گندزدایی ندارد. به همین دلیل خرید عمده پالت پرسی برای صادرات، معقول و منطقی به نظر می‌رسد.

در ضمن ارسال این پالت‌ها به خارج از کشور، به هیچ گواهینامه یا گواهی بهداشتی (که دریافت هر کدام مستلزم پرداخت مبالغی است) هم نیازی ندارد. در نتیجه حاشیه سود شما از صادرات کالا، بالاتر خواهد رفت.

برای اینکه بهترین پالت برای صادرات را بهتر بشناسید، این مقاله را مطالعه کنید: ویژگی پالت صادراتی چیست؟ + [معرفی بهترین پالت برای صادرات]

مرکز پخش پالت پرسی کجاست؟

اگر می‌خواهید خرید مستقیمی از خود فروشنده داشته باشید تا قیمت خرید عمده پالت، برای شما صرفه بیشتری داشته باشد، بهتر این است که دنبال پالت فروشی‌های واسطه نگردید. در واقع شما باید خرید خود را از تولیدکننده انجام دهید تا هزینه‌های واسطه‌گری به آن اضافه نشود تا به کمترین قیمت موجود در بازار دسترسی پیدا کنید.

شرکت نئوپالت به عنوان نخستین و برترین تولیدکننده پالت پرسی در ایران، برای فروش عمده پالت، قیمت‌هایی رقابتی ارائه می‌نماید. علاوه بر این، پالت‌های پرسی این شرکت، از استاندارد کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند و دوام و استحکام بالایی هم دارند. دلیل کیفیت بالای این پالت‌ها عبارتند از:

در نتیجه شما می‌توانید با خیال آسوده، خرید عمده پالت پرسی خود را از شرکت نئوپالت انجام دهید.

خرید عمده پالت پرسی
کیفیت پالت پرسی نئوپالت، با محصولات مشابه جهانی برابری می‌کند. به همین علت صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی و بهداشتی، از این محصول استقبال بی‌نظیری کرده‌اند.

نحوه ثبت سفارش برای خرید عمده پالت پرسی

شرکت نئوپالت به عنوان یک مرکز پخش پالت معتبر، علاوه بر توضیحات کامل در مورد محصولات خود، امکان ثبت سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به همین دلیل چه برای خرید عمده پالت پرسی و چه برای خرید جزئی، می‌توانید وارد وب‌سایت این شرکت شوید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان این شرکت پس از بررسی سفارش شما، آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و برای‌تان ارسال خواهند کرد.

اما اگر شما در مورد پالت پرسی سوالاتی دارید یا می‌خواهید با شرایط فروش عمده پالت این شرکت آشنا شوید، و یا حتی می خواهید با مراحل تولید پالت پرسی بیشتر آشنا شوید، می‌توانید از طریق تلفن با همکاران ما تماس برقرار نمایید. سپس پاسخ سوالات خود را از مشاوران مربوطه دریافت خواهید کرد تا بتوانید برای خرید پالت، بهترین تصمیم را بگیرید.

منبع: palletmach

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است