neopallet logo مشاوره
9

روش‌های نگهداری از پالت + (راهکارهای کلیدی برای افزایش طول عمر)

سحرخدیوی

پالت سازه‌ای محکم است که در صنایع مختلف از آن برای حمل‌ونقل استفاده می‌شود. برای افزایش طول عمر پالت، لازم است به مراقبت درست و نگهداری از آن، توجه ویژه‌ای داشته باشیم. اما مراقبت از پالت مانند نگهداری از هر وسیله دیگر، اصول و نکاتی دارد که باید این اصول به کارگران انبار و حمل‌ونقل هم آموزش داده شود. چراکه دانستن این نکات توسط آنها، هزینه‌های تعمیرات یا خرید مجدد پالت را در بلندمدت کاهش می‌دهد. در ضمن اگر پالت آسیب ببیند، ممکن است ایمنی کارگران هم به خطر بیفتد.

هرچند پالت‌ها می‌توانند اوزان بسیار بالایی را تحمل کنند، اما باید ظرفیت تحمل وزن پالت را دانست تا فشاری بیش از تحمل‌شان، به آنها وارد نشود. همچنین در زمان حمل‌ونقل، باید از جابجایی اصولی پالت‌ها اطمینان حاصل کرد تا کمترین آسیب به پالت‌ها وارد شود.

پالت‌ها از نظر طراحی، مدل‌های مختلفی دارند و نحوه نگهداری هر کدام هم ممکن است مربوط به خود آن باشد. ما در این مطلب، نحوه صحیح نگهداری از پالت چوبی و پرسی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس تا پایان این مقاله از نئوپالت همراه ما بمانید.

نکات نگهداری از پالت چوبی

برای اینکه پالت‌های چوبی دیرتر خراب شوند، لازم است موارد زیر رعایت شوند:

نگهداری از پالت
برای نگهداری از پالت چوبی خالی، حتما آنها را در محیطی با دمای مناسب و به صورت مرتب روی هم بچینید.

نکات نگهداری از پالت پرسی

پالت پرسی نیز در سال‌های اخیر به عنوان بهترین جایگزین پالت چوبی شناخته می‌شود. برای نگهداری از پالت پرسی هم لازم است به نکات زیر توجه کنید:

اگر نیاز دارید در مورد پالت پرسی اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید: پالت پرسی یا پرس وود چیست؟ [12 ویژگی عالی پالت پرسی چوبی]

توضیحات تکمیلی در مورد پالت پرسی

پالت‌های چوبی سال‌های سال خدمتگزاران وفاداری در صنعت حمل‌ونقل بوده‌اند. اما این روزها به دلیل تخریب جنگل‌ها و کاهش منابع طبیعی، استفاده از این نوع پالت در حال کم شدن است. اگر شما هنوز هم در انبار خود پالت چوبی دارید، نگهداری از پالت را در اولویت قرار دهید تا بتوانید زمان بیشتری از آن بهره بگیرید.

اما اگر پالت‌های شما خراب شده‌اند و عمر خودشان را کرده‌اند، می‌توانید به عنوان یک جایگزین مطمئن، به سراغ پالت‌های پرسی (پرس‌وود) بروید. پس پیشنهاد می‌کنیم با چند مزیت از مزایای متعدد پالت پرسی، آشنا شوید.

نگهداری از پالت پرسی
نگهداری از پالت پرسی راحت‌تر از پالت چوبی است. در ضمن این پالت‌ها نسبت به پالت‌های چوبی سنتی، طول عمر و دوام بیشتری هم دارند.

همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ذخیره سازی پالت داشته باشید، مقاله 7 روش ذخیره سازی پالت به شما کمک زیادی خواهد کرد

مزایای پالت پرسی در مقایسه با پالت چوبی

هرچند پالت پرسی در مقایسه با پالت چوبی مزایای بسیاری دارد، اما ما فقط به ذکر تعدادی از آنها اکتفا خواهیم کرد:

همین موارد باعث شده که صاحبان صنعت به فکر جایگزینی پالت‌های چوبی‌شان با پالت‌های پرسی بیفتند.

پالت پرسی چوبی را از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد خرید پالت پرسی را دارید، می‌توانید به وب‌سایت نئوپالت وارد شوید و سفارش خود را ثبت کنید. این شرکت پالت‌های پرسی را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد. در ضمن اگر شما در خصوص طراحی، رنگ و سایز پالت‌ها نظری داشته باشید، این شرکت قادر به تولید پالت پرسی سفارش نیز هست.

اما اگر سوالاتی در مورد ویژگی‌های پالت پرسی دارید، می‌توانید از طریق تلفن با همکاران ما تماس بگیرید تا مشاوران ما، شما را راهنمایی کنند.

منبع: associated-pallets

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است