neopallet logo مشاوره
6

از کجا پالت چوبی پرسی بخریم؟ + {سفارش پالت پرسی نئوپالت}

سحرخدیوی

خرید پالت اصول و نکاتی دارد که حتی برخی از افرادی که با این وسیله آشنا هستند، این موارد را نمی‌دانند. اما یک خرید هوشمندانه، مستلزم دانستن ریزه‌کاری‌هایی است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. حتما بارها از این و آن پرسیده اید که از کجا پالت چوبی بخریم؟ شاید هم تا حالا چند بار برای شرکت یا کارخانه‌تان پالت تهیه کرده باشید. اما این بار لازم است قبل از تصمیم‌گیری در مورد خریدن پالت، با یک محصول جدید به نام پالت پرسی چوبی (پرس‌وود) آشنا شوید تا بیزنستان را متحول کنید.

پس از بررسی مزایای این پالت و امتیازاتی که نسبت به سایر انواع پالت‌ها دارد، می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین پالت برای صنعت شما کدام است. ما در این مقاله از نئوپالت به طور کامل به ویژگی‌های منحصربه‌فرد پالت پرسی چوبی نئوپالت خواهیم پرداخت. پس این مقاله را از دست ندهید.

کاربردهای پالت پرسی چوبی

پالت‌های پرس‌وود مثل سایر پالت‌ها، جهت حمل، جابجایی و نگهداری محصولات مختلف به کار می‌روند. از محصولات صنعتی و کشاورزی گرفته تا مواد غذایی. در ضمن این پالت‌ها برای محصولات خاص مانند مواد تولید شده در صنایع شیمیایی و پتروشیمی هم کاربرد دارند. یادآوری می‌کنیم به دلیل امکان تحمل وزن بالا، از آنها برای حمل محصولاتی مانند مصالح ساختمانی و قطعات فلزی هم کمک گرفته می‌شود.

اگر به دنبال پالت مناسب برای کالاهای صادراتی هستید، باید بگوییم پالت پرسی چوبی نئوپالت به دلیل اینکه کاملاً ضدحشرات است، نیاز به هیچ‌گونه گندزدایی ندارد. به همین دلیل برای صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی کاملاً مناسب و کاربردی است.

اگر تمایل دارید یک آشنایی کلی با پالت پیدا کنید، توصیه می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید: پالت چیست؟ معرفی انواع پالت برای حمل و جابجایی

1
پالت پرسی چوبی نئوپالت، از نظر جنس، کیفیت، بهداشتی بودن و اقتصادی بودن بهترین گزینه خرید پالت است.

مشخصات فنی پالت پرس‌وود

وزن هر پالت پرسی چوبی نئوپالت ۲۲ کیلوگرم است. ابعاد این محصول هم سایز استاندارد ۱۰۰ در ۱۲۰ سانتیمتر دارند. همچنین پالت‌های بزرگ این کارخانه، در سایز ۱۱۰ در ۱۳۰ سانتیمتر تولید می‌شوند. هر دو سایز ذکر شده، اندازه مناسبی برای حمل و جابجایی با لیفتراک است. در ضمن برای بارگیری در کانتینر هم بسیار مناسب هستند.

بنابراین جهت انتقال و جابجایی این پالت‌ها، نیازی به تجهیزات اضافی دیگری نخواهد بود. لازم به ذکر است که این محصول از هر چهارطرف، قابل بارگیری است که مزیت بزرگی در زمینه حمل‌ونقل به شمار می‌آید.

در مورد تحمل وزن نیز پالت پرسی چوبی نئوپالت از مقاومت و توان تحمل وزن بسیار مناسبی برخوردار است. این موضوع هم به مواد تشکیل دهنده و هم طراحی مهندسی شده آن برمی‌گردد. پالت‌های پرسی در حال استاتیک (بدون حرکت) وزنی معادل ۴۵۰۰ کیلوگرم و در حالت داینامیک (در حال حرکت)  وزنی بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرم را تحمل می‌کنند. این اوزان برای نگهداری محصولات در انبار کاملاً ایده‌آل هستند و کمک می‌کنند که مواد و محصولات با پایداری بیشتری روی پالت قرار داشته باشند.

جهت راحتی در مقایسه، جدول مشخصات فنی برای انواع پالت پرسی چوبی نئوپالت را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

نام محصولاندازه (سانتیمتر)وزن محصولوزن قابل تحمل ایستاوزن قابل تحمل داینامیک
پالت پرسی کوچک۱۰۰ در ۱۲۰۲۱ کیلوگرم۴۵۰۰ کیلوگرم۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرم
پالت پرسی بزرگ۱۱۰ در ۱۳۰۲۲ کیلوگرم۴۵۰۰ کیلوگرم۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرم
پالت پرسی رنگی۱۱۰ در ۱۳۰
۱۰۰ در ۱۲۰
۲۲ کیلوگرم
۲۱ کیلوگرم
۴۵۰۰ کیلوگرم۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرم
جدول سایزبندی و قدرت تحمل وزن پالت های پرس وود نئوپالت

چرا پالت پرسی چوبی نئوپالت بخریم؟

همان‌طور که اشاره شد، این نوع پالت ویژگی‌ها و استانداردهایی دارد که سایر پالت‌ها از آنها بی‌بهره‌اند. معرفی این ویژگی‌ها، شما را بیشتر با پالت پرس‌وود نئوپالت آشنا خواهد کرد:

بهبود کارایی و عملکرد

حمل و جابجایی مطمئن با لیفتراک و جک پالت و انبارداری آسان، از ویژگی‌هایی است که به بهبود کارایی پالت‌های پرسی منجر شده است. به علاوه این محصول برای صادرات محصولات لوکس و گران‌قیمت بسیار مناسب است و از آسیب دیدن بار جلوگیری می‌کند.

استحکام عالی در برابر بارهای سنگین

مقاومت و استحکام پالت‌های پرس‌وود نسبت به پالت‌های چوبی و پلاستیکی، بسیار بالاتر است. به همین دلیل این پالت‌ها برای جابجایی محصولات صنایع سنگین مانند قطعات خودرو یا صنایع فولاد، گزینه مناسبی هستند. در ضمن این پالت‌ها مقاومت بیشتری در برابر ضربات دارند و به دلیل ساختار ویژه، هرگز شکل خود را از دست نمی‌دهند.

وزنه های سنگین روی پالت پرسی چوبی در انبار
پالت پرسی چوبی نئوپالت بر خلاف وزن سبکی که دارد، می‌تواند در حالت ثابت، تا ۴۵۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند.

طراحی یکپارچه

در پالت‌های چوبی، برای اتصال قطعات پالت از میخ و پرچ استفاده می‌شود. این میخ و پرچ‌ها، گاهی از جای خود بیرون آمده و باعث صدمه زدن به کالاها می‌گردد. همچنین این موارد می‌توانند برای کارگران انبار و حمل‌ونقل، مشکلات و خطراتی ایجاد کنند. اما لازم است بدانید که در طراحی پالت پرسی چوبی نئوپالت از هیچ‌گونه پیچ، میخ و اتصالات فلزی استفاده نمی‌شود. به همین دلیل بهره گرفتن از این محصول هم برای کالا و هم برای کارگران، ایمن و مطمئن است.

استفاده از تور در ساختار پالت

با توجه به اینکه در ساختار پالت پرسی چوبی نئوپالت، از تور استفاده می‌گردد، علی‌رغم داشتن وزن سبک، مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. به همین دلیل در برابر ضربات هم مقاوم‌تر از پالت‌های چوبی و پلاستیکی است. در نتیجه طول عمرش از سایر پالت‌ها بسیار بیشتر است.

مقاومت در برابر آسیب حشرات

پالت چوبی می‌تواند مورد هجوم حشرات به خصوص موریانه قرار بگیرد. اما پالت پرس‌وود به دلیل مواد تشکیل‌دهنده‌اش، مقاومت بسیار بالایی در برای نفوذ حشرات دارد. همچنین این پالت در زمان صادرات محصولات به کشورهای دیگر، نیاز به گندزدایی ندارد. همین موضوع نقش موثری در کاهش هزینه‌های صادرات خواهد داشت.

دوام و طول عمر بیشتر

طول عمر پالت پرسی چوبی نئوپالت نسبت به دیگر پالت‌ها بالاتر است. شرایط جوی نامناسب، رطوبت محیط نگهداری و شرایط مشابه، این محصول را دچار مشکل نخواهد کرد. همچنین این محصول نسبت به پالت‌های چوبی، در برابر آتش‌سوزی و صدمات ناشی از آن مقاومت بیشتری دارد.

قابلیت نگهداری با حجم بالا در فضای کم

ویژگی جذاب دیگر در مورد این پالت‌ها هم این است که در زمان خالی بودن، به دلیل شکل خاصی که دارند، می‌توانند به صورت تودرتو نگهداری شوند. بنابراین در مقایسه با پالت‌های چوبی و پلاستیکی، جای بسیار کمتری را اشغال می‌کنند. به همین دلیل استفاده از پالت پرسی چوبی نئوپالت از دغدغه انبارداران در مورد کمبود فضا برای نگهداری محصولات خواهد کاست.

پالت پرسی چوبی تو در تو قرار گرفته روی هم
قابلیت شاخص این پالت برای انبارداران، امکان نگهداری آنها به صورت تودرتو است. با این روش، پالت‌های خالی، فضای بسیار کمی در انبار اشغال می‌کنند.

قیمت مناسب و رقابتی

مزیت دیگر پالت پرسی چوبی نئوپالت، داشتن قیمت رقابتی نسبت به انواع پالت‌های چوبی و پلاستیکی است. در ضمن عمر طولانی‌تر این محصول، شما را تا سال‌ها از خرید مجدد پالت بی‌نیاز می‌کند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل‌ونقل و انبارداری محصولات شما می‌شود.

سازگار بودن با طبیعت و محیط زیست

این ویژگی، بسیار مورد توجه دوست‌داران محیط زیست قرار گرفته است. لازم است اشاره کنیم که مواد اصلی در ساخت پالت پرس‌وود، چوب‌های ضایعاتی هستند. به همین دلیل هیچ درختی برای تولید این نوع پالت‌ها قطع نمی‌شود.

پالت پرسی چوبی نئوپالت
پالت پرس‌وود از چوب‌های ضایعاتی و شاخه‌های هرس شدن درختان تهیه می‌شود. جهت چسباندن این مواد به هم نیز یک چسب مخصوص به کار برده می‌شود.

قابلیت طراحی سفارشی

اگر نیاز به پالت با طراحی یا رنگ سفارشی دارید، انتخاب پالت پرسی چوبی نئوپالت مناسب کار شماست. چراکه این محصول قابل ارائه در طرح‌ها و رنگ‌های سفارشی متناسب با هر نوع محصول است.

خرید پالت چوبی و پلاستیکی بهتر است یا پالت پرسی؟

تصمیم‌گیری در مورد خرید پالت در بیشتر مواقع به محصولاتی که ارسال می‌کنید، بستگی دارد. در ضمن این موضوع باید با گیرنده کالا هم مطرح شود تا دریافت‌کننده کالا با توجه به شرایط انبار خود، بهترین گزینه‌اش را اعلام نماید.

هرچند امروزه، استفاده از پالت پرسی به دلیل مزایایی که دارد، روزبه‌روز در حال فراگیرتر شدن است و انبارداران ترجیح می‌دهند به جای تحویل بار روی پالت چوبی یا پلاستیکی، بار را روی پالت پرسی تحویل بگیرند. چراکه هم در زمان تخلیه و جابجایی و هم نگهداری کالا در انبار، کار با پالت پرس‌وود بسیار راحت‌تر و بی‌دردسرتر است.

به‌علاوه تخلیه و جابجایی باری که روی پالت پرس‌وود است، نیازی به تجهیزات ویژه دیگری ندارد و با کمک لیفتراک و جک‌پالت، قابل جابجا شدن است. این نوع پالت از هر چهار طرف هم بارگیری می‌شود. به همین علت محدودیت‌های پالت پلاستیکی و چوبی را ندارد.

در ضمن اگر کالا را روی پالت پرس‌وود صادر می‌کنید، در زمان ترخیص کالا در گمرک کشور مقصد، گیرنده نیازی به دریافت مجوزهای وزارت بهداشت در کشور خود نخواهد داشت. چون این امکان وجود ندارد که آفت، قارچ و کپک یا حشرات موذی در بافت پالت وجود داشته باشند.

پالت پرسی چوبی نئوپالت را از کجا بخریم؟

اگر هنوز برایتان سوال است که از کجا پالت بخریم، باید بگوییم که برای خرید پالت پرسی چوبی نئوپالت، کافی است با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت محصول مورد نظر را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین اگر سوالی در مورد طراحی، رنگ یا سفارشی سازی محصول دارید یا می‌خواهید از مشاوره و راهنمایی‌های بیشتری بهره‌مند شوید، می‌توانید از طریق تلفن، با کارشناسان نئوپالت ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در مورد مزایای این محصول، توضیحات بیشتری به شما خواهند داد تا بتوانید در مورد خرید پالت، بهترین تصمیم را بگیرید.

منبع: kampspallets

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کنعانی
7 ماه قبل

پالت پرسی دست دوم از کجا بخریم؟

تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است