neopallet logo مشاوره
5

فروش پالت صنعتی در نئوپالت

سحرخدیوی

پالت صنعتی وسیله‌ای است که برای جابجایی آسان انواع بار و نگهداری و ذخیره‌سازی مواد و محصولات در انبار به کار گرفته می‌شود. قرن‌هاست که پالت برای کمک به حمل‌ونقل و لجستیک کالا به کار گرفته می‌شود. اما حدود صد سال است که استفاده از پالت به شکل امروزی، در صنایع متداول شده است. به همین دلیل حمل‌ونقل مدرن، بدون وجود پالت، معنایی نخواهد داشت.

امروزه پالت‌ها در ابعاد و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا نیاز انواع صنایع را برطرف کنند. همچنین انواع پالت با جنس‌های چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شوند. اما در سال‌های اخیر، جدیدترین نوع پالت، به نام پالت صنعتی پرسی چوبی به بازار آمده است که مزایای بسیار زیادی در مقایسه با سایر انواع دیگر پالت دارد.

ما در این مقاله، کاربرد و مزایای پالت را شرح خواهیم داد و پالت پرسی چوبی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر دنبال اطلاعات مفیدی در مورد این وسیله پرکاربرد هستید، این مقاله از نئوپالت را از دست ندهید.

پالت صنعتی چیست؟

پالت یک سازه است که سطحی افقی دارد و روی پایه‌هایی سوار است. عرشه پایینی پالت، به جک پالت‌ها و لیفتراک‌ها اجازه می‌دهد که بار روی آن را به راحتی بلند و جابجا کنند. به طوری که شاخک‌های لیفتراک زیر پالت قرار می‌گیرند و آن را بالا برده و به محل مورد نظر انتقال می‌دهد.

پالت صنعتی
پالت‌های صنعتی بسته به طراحی‌شان، توسط لیفتراک، به صورت دوطرفه یا چهارطرفه قابل بارگیری هستند.

البته پالت‌هایی هم وجود دارند که علاوه بر سطح، دارای دیواره‌هایی هستند تا از اشیاء حساس مانند عتیقه‌جات، کالا‌های لوکس و تزیینی، ظروف و مجسمه‌های شکستنی و غیره محافظت کنند. از آنجایی‌که این پالت‌ها به شکل جعبه هستند، به آنها ” پالت باکس” گفته می‌شود.

پالت‌های صنعتی در اشکال و مدل‌های مختلفی طراحی و ارائه می‌گردند و برخی از آنها به شکلی تهیه می‌شوند که برای حمل و جابجایی بارهای بسیار سنگین، مناسب هستند. اما باید بدانید پالت‌ها ظرفیت وزنی متفاوتی دارند. به همین دلیل برای تهیه پالت، قبل از مراجعه به مراکز فروش پالت صنعتی، باید حداکثر وزنی که قرار است با پالت جابجا شود را بدانید.

برای آشنایی بیشتر با انواع پالت و نکات خرید پالت صنعتی، این مقاله را مطالعه کنید: راهنمای خرید پالت برای صنایع مختلف +[راهنمای جامع پالت 2022]

کاربردهای پالت

همان‌گونه که اشاره کردیم، پالت‌های صنعتی برای حمل، جابجایی و حتی نگهداری انواع مواد و ارسال محصولات به انبارهای شرکت‌ها کاربرد دارند. اما یکی از مهم‌ترین کارایی‌های پالت، برای ارسال کالا به خارج از کشور و صادرات است. کالاهای صادراتی برای اینکه مسیر بیشتری در راه هستند و به کشورهای دیگر می‌روند، باید به نحوی بسته‌بندی شوند که در راه هیچ آسیبی نبینند و سالم به مقصد برسند. از این رو پالت‌هایی را باید برای صادرات انتخاب کرد که از سلامت و استحکام کافی برخوردار باشند و بتوانند از بار به خوبی محافظت نمایند.

برای آشنایی با بهترین نوع پالت برای صادرات کالا، این مقاله را بخوانید: ویژگی پالت صادراتی چیست؟ + [معرفی بهترین پالت برای صادرات]

مزایای به کارگیری پالت صنعتی

قطعا پالت‌های صنعتی مزایای بسیار زیادی برای صاحبان صنعت دارند که ذکر همه این موارد، در این مقاله نمی‌گنجد. اما در این بخش، ما به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

پالت صنعتی
پالت پلاستیکی هم از انواع پالت صنعتی است که به دلیل بهداشتی بودن، در صنایع غذایی و دارویی استفاده زیادی دارد.

پالت صنعتی پرسی چوبی چیست؟

این پالت که در دهه‌های اخیر به بازار آمده است، پالتی است که از چوب‌های بازیافتی و بخش‌های هرس شده درختان تولید می‌شود. این نوع پالت هیچ آسیبی به طبیعت نمی‌رساند و با محیط زیست کاملا سازگار است. به همین علت خرید پالت صنعتی پرسی چوبی، روز به روز در حال فراگیر شدن است.

در ضمن عمر و دوام این نوع پالت از سایر پالت‌های صنعتی چوبی و پلاستیکی بیشتر است. از نظر هزینه هم بسیار به‌صرفه و اقتصادی تمام خواهد شد. به همین دلیل، اکثر سازمان‌ها استقبال گسترده‌ای از این نوع پالت کرده‌اند.

پالت صنعتی
پالت صنعتی پرسی چوبی بافت منسجمی دارد که عمر آن را بیشتر می‌کند. به علاوه بر خلاف وزن کم، این پالت تحمل وزن بسیار بالایی دارد.

اگر شما هم قصد خرید پالت صنعتی را دارید، بهتر است ابتدا با مزایای بیشتری از پالت پرسی آشنا شوید. پس این مقاله را هم بخوانید: پالت پرسی یا پرس وود چیست؟ [12 ویژگی عالی پالت پرسی چوبی]

مرکز فروش پالت صنعتی پرسی چوبی هم شرکت نئوپالت است. این شرکت اولین تولیدکننده پالت پرسی در کشور ایران است و پالت‌های خود را منطبق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. حتی اگر شما نیاز به پالت سفارشی داشته باشید، این شرکت پالتی مطابق با نیازهای شما طراحی و تولید خواهد کرد.

شما می‌توانید برای سفارش این نوع پالت، به وب‌سایت شرکت نئوپالت مراجعه نموده و عملیات ثبت سفارش را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر هم در مورد فروش پالت صنعتی یا هر مورد مرتبط دیگر هم سوالاتی دارید، می‌توانید از طریق تلفن با این شرکت ارتباط برقرار کنید و از مشاوره همکاران ما بهره‌مند شوید.

منبع: 1001pallets

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است