neopallet logo مشاوره
1

کارخانه پالت سازی + (معرفی بزرگترین کارخانه پالت سازی نئوپالت)

سحرخدیوی

خرید و تهیه پالت، همواره یکی از چالش برانگیزترین پروژه‌ها در سازمان‌های صنعتی است. چراکه این سازمان‌ها به دنبال کارخانه‌های پالت سازی می‌گردند که هم محصولات باکیفیتی تولید کنند، هم خوش‌نام باشند و هم محصولات خود را به قیمت مناسبی ارائه دهند. اما پیدا کردن یک کارخانه پالت سازی که همه این شرایط را به صورت هم‌زمان داشته باشد، کار چندان ساده‌ای نیست. حتی وجود همه این شرایط با هم، محال به نظر می‌رسد!

اما خبر خوش اینکه چنین تولیدکننده‌ای در ایران وجود دارد و علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده در بالا، مزایای دیگری هم دارد. ما تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب، یک شرکت پالت سازی تهران که در زمینه تولید پالت پرسی (پالت چوب فشرده) فعال و شناخته شده است را به شما معرفی کنیم. این شرکت که اولین و بزرگترین پالت سازی پالت پرسی در ایران است، شرکت نئوپالت نام دارد. پس توصیه می‌کنیم برای شناختن بهتر این شرکت و محصولاتش، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

مراحل تولید پالت در کارخانه پالت سازی نئوپالت

ابتدا باید بگوییم پالت پرسی یا همان پالت فشرده چوبی، پالتی است که از چوب‌های بازیافتی و شاخه‌های هرس شده درختان تهیه می‌شود. به این صورت که اول این چوب‌ها در هوای آزاد خشک می‌شوند. بعد هم در چند مرحله به قطعات کوچکی خرد شده و در تونل هوای گرم، به طور کامل خشک می‌شوند. سپس با یک چسب مخصوص ترکیب می‌شوند تا به حالت خمیری در آیند. در نهایت هم خمیر به دست آمده، داخل قالب ریخته شده و طی یک فرآیند پرس می‌شود.

اگر دوست دارید پروسه تولید پالت پرسی چوبی در کارخانه پالت سازی نئوپالت را با جزئیات بیشتری بدانید، می‌توانید این مطلب را هم بخوانید: مراحل تولید پالت پرس وود یا پالت پرسی نئوپالت

هرچند مراحل ساخت این نوع پالت، ساده و راحت به نظر می‌رسد، اما فرایندهای تولید پالت پرسی، از حساسیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین اگر استانداردها و قوانین ساخت این محصول توسط پالت سازی پالت فشرده چوبی، به درستی رعایت نشوند، محصول باکیفیت و مطلوبی به دست نخواهد آمد. کارخانه پالت سازی نئوپالت، با رعایت کلیه استاندارها و قوانین بین‌المللی تولید پالت فشرده چوبی، محصولاتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که با محصولات مشابه خود در خارج از کشور، قابل رقابت هستند.

کارخانه و دفتر این شرکت پالت سازی هم در تهران قرار دارد. اما امکان ارسال محصولات این پالت سازی تهران، به شهرهای دیگر ایران هم وجود دارد. لازم است یادآور شویم که محصولات این شرکت، هم اکنون هم به شهرهای صنعتی مانند اصفهان، شیراز، اراک، یزد، همدان، قم، استان البرز، استان خراسان و سایر شهرهای صنعتی، ارسال می‌شود.

محصولات پالت سازی پالت پرسی نئوپالت، چه مزایایی دارند؟

همان‌گونه که اشاره کردیم، پالت سازی پالت پرسی نئوپالت، محصولات خود را با دقت و حساسیت‌های زیادی تولید می‌کند تا مشتریان این مجموعه، از کیفیت پالت‌ها، رضایت کامل داشته باشند. برخی از ویژگی‌های محصولات این کارخانه پالت سازی عبارتند از:

دوام زیاد

پالت سازی پالت فشرده چوبی نئوپالت، برای تولید پالت‌های خود، استاندارهای سخت‌گیرانه‌ای را در نظر گرفته است. به همین دلیل محصولاتی با دوام بالا و استحکام بی‌نظیر به بازار عرضه می‌کند. در ضمن به دلیل داشتن مقاومت فوق‌العاده پالت‌ها، امکان ترَک برداشتن و شکستن این نوع پالت‌ها خیلی کم است. روی برخی از پالت‌های پرسی، یک لایه تور مخصوص هم کشیده می‌شود که مقاومت آنها را بیشتر خواهد کرد.

1
کارخانه پالت سازی نئوپالت، برای افزایش دوام و مقاومت برخی از پالت‌ها، در زمان ساخت، یک لایه تور روی پالت قرار می‌دهد.

در ضمن این کارخانه پالت سازی برای ساخت محصولات خود، از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می‌کند. همین موضوع باعث طولانی‌تر شدن عمر پالت‌ها می‌شود. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از صنایع، ترجیح می‌دهند پالت‌های مورد نیاز خود را به کارخانه پالت سازی پالت پرسی نئوپالت سفارش دهند.

تحمل وزن بالا

اگر پالت پرسی، توسط یک پالت سازی شناخته شده و با رعایت اصول مربوطه تولید شده باشد، امکان تحمل اوزان بالا را بدون تغییر شکل یا ترک برداشتن، خواهد داشت. برای اطلاع از ظرفیت‌های وزنی مجاز پالت در حالت استاتیک (سکون) و داینامیک (در حرکت)، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم: ظرفیت وزن پالت چوبی، پلاستیکی و پرسی [مقایسه تحمل وزن پالت‌ها]

عدم نیاز به گندزدایی برای صادرات کالا

پالت‌هایی که در بزرگترین پالت سازی پالت پرسی ایران (نئوپالت) تولید می‌شوند، آماده صادرات هستند. به همین دلیل برای ارسال بار به خارج از کشور، نیازی نیست این پالت‌ها را گندزدایی کنید یا تحت عملیات حرارتی قرار دهید. همین موضوع باعث ایجاد صرفه‌جویی در وقت و هزینه سازمان‌ها خواهد شد.

کارخانه پالت سازی
به دلیل فرایندهای ساخت که در کارخانه پالت سازی انجام می‌شود، پالت پرسی چوبی عاری از هرگونه آفت، قارچ، کپک و حشرات موذی می‌گردد. در نتیجه طبق قوانین بین‌المللی، برای صادرات، نیازی به گندزدایی ندارد.

قیمت مناسب

پالت‌های پرسی که در بزرگترین پالت سازی تهران یعنی کارخانه پالت سازی نئوپالت ساخته می‌شوند، در مقایسه با پالت‌های چوبی و پلاستیکی، قیمت مناسب‌تری دارند. به همین خاطر برای سازمان‌ها، اقتصادی تمام خواهند شد و حاشیه سود بالایی هم برای آنها ایجاد خواهند کرد.

به دلیل ویژگی‌های مثبت متعدد، امکان ذکر همه مزایای پالت پرسی نئوپالت در این مطلب وجود ندارد. بنابراین برای شناخت بهتر محصولات پالت سازی پالت پرسی نئوپالت، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید: پالت پرسی یا پرس وود چیست؟ [12 ویژگی عالی پالت پرسی چوبی]

پالت سازی نئوپالت و امکان سفارشی سازی محصولات آن

لازم است این نکته را هم به اطلاع شما برسانیم که بزرگترین پالت سازی پالت پرسی کشور، امکان سفارشی سازی محصولات را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین اگر شما پالت‌ها را در رنگ‌های خاصی نیاز داشته باشید، می‌توانید هنگام ثبت سفارش خود، آن را ذکر کنید.

کارخانه پالت سازی
پالت سازی نئوپالت، امکان تولید پالت در انواع رنگ را دارد. به همین دلیل شما می‌توانید در زمان سفارش دادن، یک یا چند رنگ را برای پالت‌های خود انتخاب کنید.

همچنین این پالت سازی تهران، پالت چوب فشرده را در اندازه‌هایی غیر از اندازه‌های استاندارد هم تولید می‌کند. بنابراین اگر محصولات شما بسته‌بندی خاصی دارند یا به دلیل شکل محصولات، امکان بسته‌بندی آنها روی پالت‌های معمولی وجود ندارد، پالت سازی نئوپالت می‌تواند پالت‌هایی با ابعاد مورد نیاز شما برای‌تان آماده کند.

روش ثبت سفارش در پالت سازی پالت فشرده چوبی نئوپالت

به منظور ایجاد سهولت در فرایند ثبت سفارش، کارخانه پالت سازی نئوپالت سفارشات مشتریان خود را به صورت تلفنی ثبت می‌کند. به همین خاطر لازم نیست شما برای خرید پالت، به دفتر این شرکت مراجعه کنید یا مراحل اداری زمان‌بر و پیچیده‌ای را انجام دهید. کافیست با یک تماس، تعداد، ابعاد، رنگ و سایر مشخصات پالت‌های مورد نیاز خود را به این تولیدکننده پالت اعلام کنید تا سفارش شما در اسرع وقت آماده و برای‌تان ارسال گردد.

اگر هم در مورد پالت‌های پرسی و مشخصات فنی آن سوالاتی دارد، مشاوران ما در پالت سازی نئوپالت، آماده‌اند تا از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است