neopallet logo مشاوره
shakhes 4

چرا پالت پلاستیکی نخریم؟ [ همه معایب پالت پلاستیکی ]

سحرخدیوی

پالت پلاستیکی در مقایسه با پالت چوبی یا پالت پرسی، مزایا و معایبی دارد. هرچند مزایای این نوع پالت بسیار زیاد است، اما لازم است معایب پالت پلاستیکی هم مورد توجه قرار گیرند. به طور مثال این پالت‌ها در مقایسه با پالت‌های چوبی، بهداشتی‌تر هستند و در صنایع غذایی یا دارویی، طرفداران بیشتری دارند. اما در عوض چون به راحتی به طبیعت باز نمی‌گردند، می‌توانند پس از خارج شدن از چرخه مصرف، به محیط زیست آسیب وارد کنند.

به همین دلیل برای تصمیم‌گیری برای خرید پالت از جنس پلاستیک، باید کلیه نقاط قوت و ضعف آن را در کنار هم بررسی کرد و بعد تصمیم نهایی را گرفت. ما در این مقاله در مورد معایب پالت پلاستیکی صحبت خواهیم کرد. یک جایگزین مناسب هم برای پالت پلاستیکی به شما معرفی می‌کنیم. پس تا پایان این مقاله، همراه ما در وبلاگ نئوپالت بمانید.

معایب پالت پلاستیکی چیست؟

پالت پلاستیکی جزء پالت‌های پرکاربرد در صنایع مختلف است. این پالت، ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. اما برخی معایب پالت پلاستیکی، استفاده از آن را با مشکلاتی مواجه می‌کند. مهم‌ترین نقاط ضعف پالت پلاستیکی به شرح زیر هستند:

برای شناخت بهتر و دانستن مزایا و معایب پالت پلاستیکی، خواندن این مقاله هم مفید خواهد بود: انواع پالت پلاستیکی و ویژگی‌های آن که باید بدانید!

معایب پالت پلاستیکی
از برجسته‌ترین معایب پالت پلاستیکی، سطح کم اصطکاک این پالت است که سطح ایمنی این پالت را کم می‌کند.

بهترین جایگزین برای پالت پلاستیکی چه پالتی است؟

این روزها در جهان، استفاده از نوعی پالت با نام پالت پرسی (پرس‌وود) متداول شده است. این پالت‌ها مزایای زیادی دارند اما معایب پالت پلاستیکی و چوبی را ندارد. اگر می‌خواهید با این پالت بیشتر آشنا شوید و ویژگی‌های آن را بدانید، این مقاله را هم مطالعه کنید: پالت پرس وود چیست؟ [12 ویژگی عالی پالت پرسی چوبی]

مزایای پالت پرسی در مقایسه با پالت پلاستیکی، عبارتند از:

معایب پالت پلاستیکی
پالت پرسی نقاط ضعف و معایب پالت پلاستیکی را ندارد. به طور مثال سطح آن اصطکاک بیشتری با بار دارد و بار از روی آن لیز نمی‌خورد.

راحت‌ترین راه خرید پالت پرسی چیست؟

با توجه به اینکه پالت پرسی مزایای بسیار زیادی دارد و معایب پالت پلاستیکی و چوبی هم در آن اصلاح شده است، طی سال‌های اخیر خرید و استفاده از آن بسیار فراگیر شده است. به همین علت اکثر سازمان‌ها و کارخانه‌ها تمایل دارند خرید این نوع پالت را با کمترین دردسر ممکن انجام دهند. اگر شما هم قصد تهیه پالت را دارید، خبر خوبی برای‌تان داریم. باید بگوییم آسان‌ترین روش خرید پالت پرسی، سفارش تلفنی به یک تولیدکننده معتبر مانند شرکت نئوپالت است.

شرکت نئوپالت به عنوان نخستین سازنده پالت‌های پرسی در ایران، پالت‌های بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. به دلیل رعایت استانداردهای جهانی، بهره گرفتن از ماشین‌آلات با تکنولوژی روز، استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کار گرفتن نیروهای متخصص، کیفیت محصولات این شرکت با کیفیت بهترین سازندگان پالت‌ در جهان، برابری می‌کند. به همین دلیل این پالت برای صادرات هم بهترین گزینه است.

اگر قصد صادرات کالاهای خود را دارید، خواندن این مقاله را هم به شما توصیه می‌کنیم: ویژگی پالت صادراتی چیست؟ + [معرفی بهترین پالت برای صادرات]

چنانچه شما سوالات یا ابهاماتی در زمینه خرید پالت پرسی دارید، می‌توانید با برقراری تماس تلفنی با مشاوران این شرکت، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. به این ترتیب امکان سفارش پالت‌های پرسی با دید باز و اطلاعات کافی وجود خواهد داشت.

منابع: plasticpalletsuk.co.uk و vanqo-plastics

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای نئوپالت محفوظ است